Paris, je t'aime!

Op vrijdag 27 februari vertrokken 54 vierdejaars en 4 begeleiders naar Parijs. Wat een weekend! Alle highlights passeerden de revue en de metro bracht de groep in een mum van tijd naar elke uithoek van de Franse hoofdstad. We startten op zaterdagmorgen met een stevig ontbijt in het hotel en dan trokken we naar de Moulin Rouge, de Sacre Cœur en
Montmartre. Het treintje bracht ons langs de kleinste wijngaard ter wereld en langsheen heel wat plaatsen uit de serie Emily in Paris. Dan ging de groep de boot op onder een deugddoend zonnetje. Kuieren langs de Seine, de Tuilerieën en het Louvre, en dan de ogen uitkijken in de mondaine winkels op de Champs Elysées. Afsluiten deden we met een letterlijk en figuurlijk schitterende Eiffeltoren. Zondagmorgen 1 maart volgde een indrukwekkende wandeling op het kerkhof van Père Lachaise. De prachtige Notre Dame konden we ook aan de binnenkant bewonderen en op zondagnamiddag namen we afscheid in de gekende wijk Beaubourg nabij Centre Pompidou. En opnieuw een zonnige dag, zeg!
Bedankt aan de voorbeeldige groep vierdes, jullie waren top. Dankjewel aan de begeleiders om dit meer dan geslaagde weekend mogelijk te maken. Parijs, volgend jaar is MMI zeker opnieuw van de parti