Welkom in ons vernieuwd technieklokaal!
Op 12 maart werd het nieuwe technieklokaal officieel geopend, in aanwezigheid van de burgemeester en de vakbegeleider. Leerlingen gaven enkele demoβs en al snel werd duidelijk dat dit lokaal the place to be is zowel voor de denkers als voor de doeners. STEM vindt hier zeker z'n stekje.